Részlet a zelozelavi blogon, 2017. augusztus 17-én megjelent írásból Az „ellenálló” domonkosok utolsó körlevelükben a „zsinati egyházat” a katolikus Egyház és a szabadkőművesek „ellen-egyháza” közötti átmenetként írják le. Példaként Vendée katolikus, a francia forradalommal szembeszálló parasztjait hozzák fel [érdekes, hogy Sarah „bíboros” is Vendée-vel hozakodott elő a napokban, ő is az ottani ellenállást állította példaként a mai „katolikusok” elé – ami megint csak azt bizonyítja, hogy az egy szellemi síkon gondolkodók, álljanak ezek fizikailag vagy társadalmilag teljesen más talajon, agya mégis ugyanazon minta szerint mozog]. Hogy Krisztus Egyháza és a szabadkőművesek „ellen-egyháza” között semmilyen átmenet nem létezhet, az voltaképpen minden kicsit is képzett, vallását csak futólagosan ismerő „katolikusnak” is nyilvánvalónak kellene lennie. A most uralkodó „zsinati egyház” vagy Krisztus Egyháza, és akkor nem lehet „ellen-egyház”, vagy az „ellen-egyház”, de akkor meg nem lehet Krisztus Egyháza. Vagy az egyik, vagy a másik, minden e kettő közötti „egyház” csak a fantázia, jobban mondva a rossz lelkiismeret szüleménye.
Részlet Gabriele Kuby „Meztelen a király” címmel a kath.net honlapon 2017. augusztus 13-án megjelent cikkéből [Előzmény: Kuby asszony egy kanadai egyetemi professzor, Jordan Peterson esetét írja el, aki saját youtube-csatornáján nem hajlandó magát alávetni a gender-ideológiának és szabályoknak (például a nem-semleges névmások használatának), és akinek ezért a Google zárolta internetes számláját. A professzor nem hátrált meg, a felzúdulás pedig olyan hatalmas volt, hogy a Google-nak végül vissza kellett vonnia lépését.] A professzor egy televíziós interjúban magyarázta el okait. Elmondta, hogy negyven éven át tanulmányozta a totalitarizmust. És rájött, hogy a totalitarizmus mindig az ideológiai és a nyelvi territórium kontrolljával kezdődik. „Semmilyen körülmények között nem fogom ezeket a szavakat [nőnemű és hímnemű névmások helyett a nem-semleges névmásokat] használni, amiket olyan emberek találtak ki, akik pontosan ezt teszik [mármint a totalitarizmust készítik elő].” A lakosság összlétszámának számokkal alig kifejezhető töredéke, akik sajnálatos módon nem tudnak biológiai nemükkel azonosulni, háborodott fel hangosan a professzor ellen, és követelte elbocsátását. De nem csak ők, hanem az egyetemi ifjúság nagy része is, akik időközben odáig jutottak, hogy szabadságukra nézve nyereségként értékelik, ha nemüket saját maguk „választhatják” meg, még akkor is, ha ez testük megcsonkításával jár. Egy ideológiának, ami tagadja a valóságot, totalitáriusnak kell lennie, mert a valóság erősebb, mint a hazugság. Mivel a valóságot nem lehet legyőzni, azokat az embereket kell „ártalmatlanná” tenni, akik mindezek ellenére azt merik mondani, hogy egy férfi az férfi, és egy nő az nő. Az ő kockázatuk ma nem a koncentrációs tábor, hanem csak egzisztenciájuk elvesztése. … A totalitarizmus dinamikája mindig ugyanaz: A legtöbb ember nem vállalja ezt a kockázatot, és hallgatólagosan vagy hangosan belevegyülnek azok kórusába, akik a meztelen császár ruháját dicsérik. Ugyanakkor mindenkinek megvan a szabad választása, hogy együtt énekel a kórussal, vagy a gyerekkel együtt kimondja: „Meztelen a király.”
[Csakhogy itt is igaz az, ami a történelem folyamán mindig, mindenhol igaz volt: Az emberek valójában azt kapják, amit megérdemelnek. Az emberiség túlnyomó többsége, szinte száz százaléka saját megrontásában valamilyen formában maga a hibás. Korunk egyik legnagyobb őrülete, a gender-ideológia térhódítása számára – vagyis annak a követelésnek, hogy mindenki maga választhassa meg tetszése szerint a nemét, és erre vonatkozó döntését mindenkinek tisztelnie kell; és ami már ott tart, hogy egyes országokban törvénnyel írják elő, hogy az iskolákban csakis nem-semleges mosdókat lehet felállítani – valójában szintén az emberek csaknem egésze készítette elő önként és dalolva az utat. Az asszonyok nadrágviselete, a kifejezetten csak férfiaknak való sportágak bevezetése a nők számára, mind-mind a gender-mainstreaming előtt egyengette az utat. Ez akkor is tény, ha a magukat katolikusnak tartó nők többsége is tagadja ezt: nadrágjaikkal ezen ördögi ideológia előtt tárták ki a kaput, és ezen ideológiát terjesztik azóta is mindenhol és szakadatlanul. Isten a nőt nőnek, a férfit pedig férfinek teremtette, és ezért, aki nő létére férfi módjára öltözködik és viselkedik, és fordítva, az nem csak a természet rendjét, de az isteni parancsot is semmibe veszi.
Részlet a summorum-pontificum.de blogon 2017. június 20-án, „Ezen a számon nincs összeköttetés” címmel megjelent írásból [A cikk arról szól, hogy Bergoglio hónapok óta nem fogadja a híres Dubia-t aláírt „bíborosokat”.] A pápai hivatalnak kijáró tiszteletteljes nyelven megfogalmazott írás középpontjában az az általános vélemény áll, hogy minden héttel, mely a Dubia megválaszolása nélkül múlik el, az „egyházban” csak fokozódik a zűrzavar. Senki sem tagadhatja, hogy a zűrzavar, ahogy a „bíborosok” Bergoglionak szóló levelükben leírták, egyre csak nő. Ha Bergoglio, aki szívesen fogadja többek között a futballcsapatokat, a szórakoztatóipar sztárjait és politikusokat, de a négy „bíborost” nem, sőt, még írásbeli válaszra sem méltatja őket, akkor ez annak a hallatlan következtetésnek a gyanúját kelti fel, hogy [szószerinti fordításban]: „A pápa az egyházat pont abba a meghasonlásba és bizonytalanságba akarja taszítani, melynek befejezésért a bíborosok a Dubiájukkal és a tisztázás iránti ismételt kéréseikkel hozzá fordultak.”
Részletek Simon Galloway „Nincs válságban az Egyház?” című könyvéből [szószerinti idézetek az internetre feltett könyv-részletekből]
XVI. Benedek pápa kijelentései különböző teológiai kérdésekhez:
[Ezen töményen eretnek mondatok idézője a zsinati ember-csinálta szektát Krisztus szeplőtelen Egyházának ismeri el. Holott könyvében és a könyvét időző blogok tulajdonosai éppen azt emelik ki, hogy ezek az eretnekségek nem egy méltatlan ember rejtett gondolatai, hanem egy, a világ által a Hittani Kongregáció prefektusának, majd Krisztus Egyháza fejének tekintett személynek a nagy nyilvánosság számára készített, soha vissza nem vont, sőt újból és újból újra megjelentetett írásaiból származnak. És ezek a szörnyűségek csak töredékei annak a sok eretnekségnek, amit ez az ember mondott és írt hosszú élete folyamán. És ezt az embert mindezek ellenére a könyv írója, és a mai dísz-katolikus guruk, és a magukat konzervatív, igazhitűnek és Bergogliot támadó „híveknek”, és blogoknak – lásd például a 3. részletet fent – szinte száz százaléka az „évszázad nagy teológusának”, és pápának, Krisztus helytartójának tart! Egy Burke, egy Schneider, egy de Mattei, egy Mosebach, és vég nélkül sorolhatnánk mindazon mai hősök sorát, akik ezt teszik! És a „hívek” őket követik, őket dicsérik. Ezzel sokkal nagyobb kárt és bűnt követnek el, mint Bergoglio! Hiszen Bergoglio nyiltan farkas, ők viszont báránybőrbe bújt farkasok, akik így még több embert tévesztenek meg, ráadásul pont azokat, akik segítséget keresnek a mostani kilátástalannak tűnő helyzetben.
Részlet az antimodernist.org/ blogon 2017. augusztus 14-én megjelent cikkből A nagy szellemek megsejtették, hogy mi történne, ha a szentmiseáldozat eltűnne. Dom Prosper Guéranger így írt erről: „Ezt a helyzetet a protestantizmus, ami eltörölte a szentmiseáldozatot, megléte óta tapasztaljuk. Ez idő óta a társadalmak ölében az erő jelentős mértékben lecsökkent. Társadalmi harc keletkezett, ami reménytelen állapotokat hozott létre, és melyek végső gyökerét abban kell keresni, hogy a szentmiseáldozatot már kevesebb helyen mutatják be, mint korábban. Ez a kezdete annak, ami akkor fog történni, amikor a szabadjára engedett ördög és hívei a föld felett zűrzavart és reménytelenséget fognak elterjeszteni; miként ezt Dániel próféta előre megjövendölte. Az ördög meg fogja akadályozni a szenteléseket, a [igaz] papokat hagyja kihalni, és így a szent áldozat bemutatását egyre szűkebb határok közé szorítja. De akkor jönnek el a sorscsapások napjai.”
Miután a Sátánnak sikerült a szentmiseáldozatot szétzúzni és a szenteléseket az új rítusokkal érvénytelenné tenni, az ördög győzedelmeskedett ezen a világon, mely mára szinte százszázalékig az ő világa lett. Mostanra borzalmas valósággá vált, amit Ernst Jünger oly találóan fogalmazott meg: „Az elárvult oltárokat belakták a démonok.”
A fenti példák csak töredékei annak a szellemi zűrzavarnak, ami napjainkban az ú. n. tradicionalista és konzervatív katolikusok internetes blogjait és fórumait elárasztja. Az egyik példában a summorum-pontificum.de blog tulajdonosát idéztem, aki magát vallását jól ismerőnek tartva, másokat oktató „katolikusként” képes olyat írni, hogy egy „pápa az egyházat meghasonlásba és bizonytalanságba akarja taszítani”! A többiek még ennél is cifrábbakat írnak Bergoglioról, sőt sokan már az egész zsinat utáni egyházi helyzetről a lehető leggorombább véleményeket fogalmazzák meg és terjesztik – mindezt úgy, hogy Bergogliot és elődeit, valamint az általuk képviselt intézetet szilárdan, eltökélten, szinte már fanatikusan pápának, illetve Krisztus szeplőtelen Jegyesének tartják. Csakhogy ami most történik, az nem egyszerű vita, sima véleménykülönbség, hanem az örök élet vagy örök halál, azaz minden egyes ember örök sorsának a kérdése. Ahogy az utolsó részletben Dom Prosper Guéranger és Ernst Jünger figyelmeztetett: Akik Bergogliot és eretnek elődeit pápának, illetve udvartartásukat a katolikus hierarchiának, klérusnak tartják, de még inkább, akik az érvénytelen rítusokkal „papnak” tartott személyek „miséin” részt vesznek, azok valójában bálványimádók! Puszta kenyeret és bort imádnak, az előtt tisztelegnek olyan tisztelettel, ami egyedül Istennek jár ki! A bálványimádás pedig halálos bűn, olyan súlyos vétek, ami alól a korai keresztények szerint még a gyónásban sem lehet feloldozást kapni! Pláne olyanoknak, akiknek Isten bőven megadta azt a kegyelmet, a lehetőséget, hogy felismerjék a veszélyt!
A világ mai helyzete nem is magyarázható meg másképp. Az új szentelési rítusok érvénytelenségéről szóló összeállításokon kívül e témáról lásd a következő cikkeket is:
Peter A. X. Armbruster „Komor árnyékok – és sugárzó fény…” című az einsicht-aktuell.de honlapon 2017 augusztusában megjelent írásában a mai helyzettel kapcsolatban az Ószövetség következő verseit idézi:
|
vissza