„A szivárvány Istené és senki másé”

„Tőlem nyugodtan kiélhetitek a perverzióitokat, ahogyan csak akarjátok,
én csak egyszerűen vissza szeretném kapni a szivárványt”

(forrás: https://kath.net/news/75764 – 2021. július 20.)

Eugen Böhler evangélikus teológus nemrégiben egyértelmű szavakat használt Görlitz-ben mondott prédikációjában, jelentette az ikea evangélikus hírügynökség. Böhler azt sérelmezte, hogy az ú. n. LGBTQI-mozgalom kisajátította magának a szivárványt: „A szivárvány Istené és senki másé”, szögezte le beszédében a Görlitz-i Szabad Evangéliumi Közösség pásztora, miközben arra emlékeztetett, hogy az Ószövetség szerint Isten a szivárványt azon ígéretének jeléül adta, hogy soha többet nem fogja a világot özönvíz által elpusztítani. Böhler szerint az özönvíz a Noé idejében élt emberek nemi és szexuális eltévelyedéseiért kapott büntetés volt.

Ma azonban a szivárványt a bibliai, azaz egy apából, egy anyából és gyermekekből álló családkép elleni jelként is használják. A teológus azt is kifogásolta, hogy a kereszténység a bibliai értékeket és parancsokat harc nélkül ráhagyja egy mind harsányabbá és agresszívebbé váló korszellemre. „Az ilyen kereszténységnek nincsen jövője, és csak árt a társadalomnak.”


A hozzászólásokból:
Lisa: Egy evangélikus teológus egyértelműen kifejti a véleményét az LGBTQI-mozgalomról. Miközben a "katolikus" plébánosok szivárványos lobogót tesznek ki a templomtornyokra. Milyen szégyen!

Christoph: Isten megígérte Noénak, hogy „többé nem jön olyan áradat, amely elpusztítja a földet” (Ter 9,11). És szövetséget kötött Noéval és utódaival, és e szövetség jeléül „szivárványt helyezett a felhőkbe” (Ter 9,12-14). És pont ezen isteni szövetség jelét bitorolja és forgatja ki perverz módon az LGBTQI-mozgalom. És az emberek még ezek után is csodálkoznak, hogy Isten felmondta szövetségét, ahogy Jerobeam bűnei miatt Izraellel is tette. A homo-házasság és a világ mostani állapota között oksági összefüggés áll fenn. Ezt kellene az embereknek megérteniük, amíg még idejük van rá!


Feltéve: 2021. július 28.


VISSZA


vissza

a KÖNYVTÁR oldalra                              a KEZDŐLAPRA